perjantai 3. kesäkuuta 2011

Käsiongelma

ÄÄÄÄÄÄH. Äärrmur, voih. Käsittelyyn tämä käsittämätön ongelma, jotta saisin jotain käsitystä siitä miten käsitellä tätä käsiasiaa.

Valmentaja tuli katsomaan tänään ponia. Ja piti mulle tehotunnin käynnissä, niin että keskityttiin mun käteen. Ja päällimmäinen tunne on se että ei hitto mikä homma mulla on edessä että saan sen tuntuman otettua, pidettyä, ja niin etten kisko vastaan, vaan myötäisinkin oikein. Okei, jostain syystä tänään myös jalka jännittyi niin että kantapää nousi kokoajan ylös, enkä tajua miksi. Satula oli kyllä estepenkki jolla en ole ennemmin ratsastanut, enkä ratsasta jatkossakaan jos ei ole pakko, mutta eikai silläkään voi asiaa kokonaan selittää. Mutta kuitenkin, se käsi. Meen ihan jumiin (päässäni) kun "joudun" ottamaan ohjat. Pitkin ohjin mulla ei niinkään ole ongelmaa, mutta kun otan ohjat niin jossain tulee joku klikki, joka on siis alitajuinen, en tietoisesti tiedä mistä se johtuu tai miten edes korjata sitä. EN vaan OSAA myödätä ja liikkua hevosen mukana ja pitää niitä hemmetin piuhoja kädessä. Että siinä sitten tädille kotitehtävää. Jos kerran olen asettanut itselleni tavoitteen (ja olen, hui sentään) että pitäisi suoriutua heB radasta ensivuonna, niin se käsi on saatava käsiteltyä. Himputti soikoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti