torstai 19. toukokuuta 2011

Uskomaton sattuma!

Miten se elämä näitä yllätyksiään oikein järjestää, kerrankin ajoitus toimi täydellisesti! Olen juuri saanut hevostilanteen järjestykseen, ja Pikon takaisin ex-omistajalleen ja Sipen varsalle loistavan kodin, niin kuinkas sattuukaan, varsa jonka piti aikanaan tulla minulle, jos minulla silloin tilaisuus olisi ollut ottaa sen emä ylläpitoon, tuli myyntiin! Se oli myynnissä jo aiemmin, mutta silloin minulla oli jo hevosia, eikä siten paikkaa sille. Silloin varsaa ei sitten kuitenkaan myyty. Nyt tallipaikkakin vapautui sopivasti, ja soitin varsasta samoin tein kun näin ilmoituksen.

Eli kyseessä on 1,5 vuotias suomenhevostamma, josta tulee kookas ja kaunis ratsuhevonen. Ajo-opetukseen se toki on laitettava, sillä sitä ei ole ennätetty opettaa ajolle, mutta kaikki kamat on niskassa olleet ja varsa on fiksu ja rohkea. Joten täti pääsee ajelemaan sitten kun oppi on päähän mennyt. Lisäksi voi tietenkin tehdä paljon maastakäsin, valmistella tammaa tulevaan ratsun uraan.

Ratsastuksellisesti jatkan vuokraajan virassa, ja olen tehnyt alustavia kyselyitä tunneille osallistumisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti