keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Sipsi alkeisponina :D

Sippe kun on tuommoinen luottoheppa, jonka selkään voi huoletta kenet vain istuttaa, niin se on noihin hommiin ajoittain sitten päässyt/joutunut. Tälläkertaa hevoseen kävi tutustumassa vanha hyvä ystäväni, jonka en olisi koskaan ikimaailmassa uskonut hevosen selkään kiipeävän. Mutta niin se elämä ja ikä kasvattaa ja muuttaa meitä ihmisiä :D

Ja hyvinhän se meni, kun vain ensin rohkaistui selkään kiipeämään. Itse kävin ensin selässä näyttämässä ettei siihen kuole, ja sitten meni ystäväni selkään. Sippe oli niin ihana oma itsensä ja käveli kärsivällisesti mun perässä kenttää ympäri, vaikka varsa vatipää juoksi ympärillä ja kerran oli tammalla jo päivemmällä ratsastettu.

Ihana tammuska :)

4 kommenttia:

  1. Hei saanko kysyä miksi muutatte Forssaan, työn perässä? Onnea kivankuuloisen talon löytymisestä joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Työn perässä osittain, osittain siksi että tuli jo irtisanottua tämä kämppä Nakkilaan lähdön vuoksi, ja sitten kun aloin miettiä että no mihis sitten kun Nakkila peruuntui, niin Forssan seutu oli vahvoilla koska olen siellä usein käynyt ja tykännyt kaupungista. Vanhempani yrittivät houkutella Etelä-Pohjanmaalle takaisin, mutta jotenkin tämä Kanta-Häme tuntuu omalta.

    VastaaPoista
  3. Hyvä valinta! Minunkin sukuni on muuten Etelä-Pohjanmaalta, vaikka itse en ole siellä koskaan asunut. :D

    Ja kiva kuulla että joku "ulkopaikkakuntalainen" tykkää Forssan seudusta, yleensä siellä eivät muualta tulleet kai oikein viihdy, eikä ehkä paikkakuntalaisetkaan aina. Minä olen viihtynyt siellä hyvin, vaikka en sillä tavalla paikkakuntalainen olekaan että tosiaan suku on muualta kotoisin ja mekin asuimme ihan toisaalla kun olin lapsi. Suomessa olen kuitenkin asunut pääasiassa Jokioisilla ja siellä on ne kotimaisemat. No nyt tuli ihan ikävä...

    Toivottavasti kotiudutte sinne helposti ja nopeasti, itse tykkään että Forssan seutu on juuri sellainen sopivanlainen alue, Forssa on kiva pieni kaupunki mistä saa kaiken mitä tarvitsee(tosin en ylipäätään niin välitä kaupunkiasumisesta, joten yhtään isompiin ympyröihin en kaipaa), ympäryskunnat ovat sitten jo ihan rauhaisaa maaseutua ja kaikkiin isoihin kaupunkeihin on tarvittaessa lyhyt matka.

    VastaaPoista
  4. Itse olen kanssa ihan maalaistyttö, isot kaupungit ei ole minua varten. Ja tuo meidän talokin on sivukylällä, eli ihan maalle päästiin :) Iso tontti jota pääsee kuopsuttamaan ja naapurissa hevosia :D

    VastaaPoista